balkaymak__ maşallah zaten olması gerektiği şekilde
Bu arada tam anne diyemiyor daha yeni söylemeye başladı oda “ Agen yani annem ” demeye çalışıyor 🤭
Misal yaptığım şeyi sizinle paylaşayım
Kitaplar aldım resimlere bakıp kendince konuşuuor bebekleri oyuncakları konuşturarak oyunlar oynuyoruz
Onunla normal şekilde konuşun
Misal “ Anneciğim susadın mı ” Kelimeleri olduğu gibi söyleyin