sedaka
Onsekizagustos2023
Kızlar merhaba
Ben 40 günlük olana kadar silikon ucla emzirdim ve yaradan vs değil doğumdan itibaren bebeğim asla beni tutmadı, istemedi diye. Eve geldikten sonra biraz denedim arada tutuyo ama devamını getirmiyodu ve çok çok ağlıyodu. Ben emzirme danışmanlığı aldım psikolojik olarak cok üzülüyodum dışarı çıkmak istemiyodum silikonla uğraşmamak için. Emzirme danışmanlığının da çok bir alameti yoktu açıkçası tek çözüm kararlılıktı. Eve gelmişti ebe, giderken silikonları da aldı ve o gece cok zordu tabiki, cok ağladı yavrum ama şöyle düşünün bu bir alışkanlık, ağzına kocaman bir şey geliyor ve onla çekmek kolayına geliyor. Bir de bu süreçte memeden süt geliyormuş gibi emmeyi sürdürsün diye şırıngayla mama sıktık. 3 gün zordu sonra o da alıştı. Önerebilceklerim;
Kararlı olun, eminim alışacaktır zor da olsa.
Memeyi c şeklinde tutup ağzına almasına yardımcı olun, yastıkla emzirin bir süre. Alışınca her halükarda emiyor ilk birkaç gün tutması vs zor oluyor.
Şırınga yöntemini deneyebilirsiniz refleksi çalışsın diye ya da kısa süreliğine eds deneyebilirsiniz, alışınca kaldırırsınız ortadan.
Aklıma gelenler bunlar, umarım istiyorsanız bırakırsınız. Kimi de çok memnun silikonla emzirmekten, olmuyorsa da en azından anne sütü alıyor 🙏🏻