Mrvlina34 Kabız yapmayan mama önerisinde bulunurmusunuz Aptamil dışında kızım kaka yapamıyor hep ıkınıyor mama içerken bile 😏
dvran22 Mrvlina34 aptamil comformil, gaz ve kabızlık için kullanılıyor, ben onu kullanıyorum kabızlık problemi yok şu anda çok şükür, kızım 2 ay 7 günlük
LeoBebek Mrvlina34 biçok mama kabızlık yapıyor. Bizimki de öyle anne sütü gibi olmuyo tabi. Ama biz doktorun önerisiyle her öğünden sonra 10 cc kadar da su veriyoruz kaynamış ılımış su. Şimdi 3 günde birden günde 1e çıktı sonunda kakası. Siz de bi danışın su baya etkili oldu bizde. Bi nevi mamayı seyreltmiş oluyosunuz daha iyi sindiriyo
Kucukkalbim Mrvlina34 Bebelac gold kesinlikle👌🏻 kabız,gaz vs yapmıyor sindirimi çok rahat 7 aydır kullanıyorum hergün düzenli şekilde kakasını yapıyor
Ebrt Hipp cok guzel 1 ay kullandım sindirim cok güzel fakat kg almadı bebegım bebelac golda gectım 1ayda 1 kg aldı
ipek_61 Herkes aptamil demiş bizi de aptamil kabız yaptı üç gün sonunfa öyle zorlanarak kaka yaptı ki kızım ve çok kötü kokuyordu hemen hipe geri döndük zaten hip kullanıyorduk çok memnunuz denemek gerekiyor yani
busr_erva Canim bebeğim 1 hafta sonra 1 yasina girecek 1 senedir evolvia kullaniyorum diger mamalara gore biraz pahali ama bebegimde şu zamana kadar kabizlik sorunu yasamadim hiç rahatlikla kullanabilirsin ☺
elmalikurabiye Aptamil benim kizima da iyi gelmedi. Gaz sancisindan kivraniyo kakasini yapamadi aptamil kullaninca sma ya geri donduk. Sma kullaniyoruz memnunuz. Aptamili de herkes kullaniyo bi de biz deneyelim kafasiyla almistik pisman olduk
simgetaskisla aptamilin conformil mamasını al sonra düzene girince normal aptamile geçersin. arada bağırsakalrın böyle alışma dönemleri olabiliyor
babymilax Mrvlina34 mamayı verdikten sonra ne kadar kakasını yapamayınca kabız diyorsunuz ? Çünkü bebeğin mamaya alışma süreci oluyor 1-2 günde belli olmuyor
ozlemsenel Geçmiş olsun Aptamilde bile kabızlığı oluyorsa lif içermeyen bir mamanın yanından bile geçmeyin. Sma mesela lif oranı sıfır. Kabızlık için ayrı mamalar var onlardan kullanın