cennetefnansare ameliyat olduğum gününün akşamına eve geldim ve tuvalete çıktım çok acılı sancılı geçti hatta ilk 8-9 gün her tuvaletim çok kötüydü sürekli sıcak su ve sıcak torbayla idare ettim her gün dikloron iğne yaptırdım anca kesti ağrılarımı ve gün geçtikçe hafifler sandım asla öyle olmadı ama 9.gün şak diye ağrılarım acılarım kesildi ve sonra tuvaletim de rahat oldu oturup kalkmam da size de çok geçmiş olsun assla çekilecek çile değil mutlaka tedavinize bakın ilerletmeyin