Kızlar dün bi iki kere yaptı durduk yere nefesini tutuyor sonra öksürüyor, bugünde bi kaç kere yaptı böyle 3 4 saniye tutup bırakıyo eğer uzun tutarsa öksürüyo yani bunu alıştı mı altında başka sebep mi var acaba yani öyle huzursuz felanda değil doktora acile götürsem hani görünürde bişeyi yok gibi ama illaki başına gelen vardır mesela oyuncaklarıyla oynarken yapıyo bugün pek kakasını yapmadı bi kere yaptı acaba ondan mı yapmak isteyipde yapamıyo yani şuan çok şaşkınım 6 ay 23 günlük :(