Aydan- Kızım doğduğunda sarılık oldu fototerapi de aldı 13 14 gün civarı tamamen geçti. şimdi 22 günlük ve 2 gündür tekrar sararmaya başladı daha çok baş kısmında var . Daha önce yaşayan oldu mu acaba ben çok tedirgin oluyorum