Merhaba arkadaşlar 2 ay önce doğum yaptım sprial taktırmak istiyorum bunun için reglken gidilmesi gerekiyormuş adet görmedim henüz gebeligin olmadığından emin olunması için kan tahlili verilmesi gerekiyormuş tahlilleri yarn sağlık ocağında verip cumartesi özel hastanede e-nabizdan sonuçları doktora gostersem olurmu acaba haftasonu tahlil sonuçlarını e nabiza düşermı bilgisi olan varmı