Afraberen Kzlar ben normalde avent kullanyrm kırıldığı ıcın eczaneden bunu almak zorunda kaldım ama bebegım asla kabul etmıyor ucunu sadce kaynattım kullanılmadı 90 tl aldım 65 satyrm almak ısteyn olursa