Benim bebeğim de 4 buçuk aylık 4. aydan itibaren sizin dediğiniz gibi kollarını titretiyor. Ama ben hiç sorun olduğunu düşünmedim çünkü çevreyi keşfediyor ve dokunmak istediği için heyecandan yapıyor. Yeni gördüğü şeyler onu heyecanlandırıyor ben de her şeye dokunmasına izin veriyorum