1453H_H_H Bu sekılde olan bebeısler nasıl beslenme uyguluyorsunuz mama olarak ne kullanıyorsunuz ben meme ve mama olarak devam edıyorduk fıkırlerınızı beklıyorum
DefneHiraa Kızım da 40 günlüktü çıktı alerji 3 ay diyet yaptım süt ve süt ürünleri asla yemedim katı diyet yaptım ama ben emzieiyordum mama da onların ayrı maması oluyor bence doktorlar görüş o şekilde hareket et