Arkadaşlar kızım 21 ayını dolduracak emzik emiyor. Uyumadan önce veya kriz anlarında veriyoruz gece bazen atıyor bazen ağzında kalıyor öyle uyuyor belli olmuyor. Alt dişlerinin 1-2 tanesinin arkasında tartar gibi şeyler oluşmuş fırçalıyoruz ama nasıl oluştu anlayamadım. Şekerli şeyler pek yedirmiyorum bebeğime mama içmiyor emiyor. Gıdalarda tüketmemeye özen gösteriyorum, yazın bazen dondurma yemesine izin verdim. Bazen hoşaf içmesine izin veriyorum haftada 1 bile değil bu yaptıklarım. Ayda 1-2 kez diyebilirim. Bazen karadut özü veriyoruz wefood un bayılıyor ona bi çay kaşığı. Bazen keçiboynuzu özü haftada 1-2 kere. Anlayamadım Acaba emzik kaynaklı olabilir mi diye düşündüm var mı yaşayan?