Efgcanimkizim Arkadaşlar 18 günlük bebegim var nasıl beslenmem lazim gaz olmaması icin ve kilo almamak için neler yiyosunuz
Rrraaaiiinnn Efgcanimkizim merhaba ben en cok uzum yedıgımde sut oluyor pekmez ve helva yedim pısık yaptı bebegıme havucta sut yapıyormus yiyorum belki fayda olur diye sureklı salata yiyorum protein ıcın et ve tavuk balık falan ekmek sınırlı yiyorum aksamları sabahları sınır koymuyorum kendime oglen vb baklıyatları yerken ekmeksiz yiyorum 16 kilo almıstım 1 ay olmadan hepsini verdim dogum sonrası bu ye meselesi birazda sanırım kilo verirsiniz merak etmeyin sutunuz olsun oyle dusunjn bence
Mom9 Efgcanimkizim protein ağırlıklı et balık tavuk, sebze yemekleri, bol yeşillikli salatalar, çorba öğünlerinizde mutlaka olsun. İlk 2ay baklagillerden ve gazlı içeceklerden uzak durun. Ayaklarınızı üşütmeyin :)
Mom9 Efgcanimkizim tatlı için tahin pekmez ve hurma yiyebilirsiniz. Bol süt yapıyo hem de daha faydalı şeker almış olursunuz vücuda