Hanımlar merhaba . Rica ederim bana bir fikir verin . Oğlum 2 yaş 3 aylık tam olarak . Aslında 1.5 yaşındayken sünnet randevusu için gitmiştim ancak işte bu zamana atıldı sünnet işi . Şimdi bugün dr la görüştüm kan vs verip bana geri gel dedi ben tam emin olmadığım için ve yalnız olduğum için o an kanı vermedim . Yarın gitme durumum da var , o problem değil ama sizce sünnet yaptırmalı mıyım ? Bı yanım yaptır at tasayi diyor diğer yanım 7 yaşında mi olsa diyor . Çok kararsızım . Genel anestezi olucak uyutulucak bu arada . Fikirlerinize ihtiyacım var 🙄