Kavala_kurabis Kızlar bu ürünü kullanan var mı ise yarıyor mu ve herhangi bir yan etkisi var mı acaba kullananlar yardımcı olabilir mi
Bebekim ben kullanıyorum düzenli olarak ama çok bir etkisini görmedim ama kullanıp etki eden var bence denemelisiniz
Kavala_kurabis selinnn-29 maddiyat kaynaklı alamadım o dönem bebeğimde ek gıdaya geçtik sonra ve öyle kaldı o konu maalesef
omerege2210 Ben kullanıyorum. Hatta ilk şişe bitti, 2. şişeye başladım. Ben yanında birçok şey de denedim. Ama sütümün arttığını söyleyebilirim.