rojdaa12 Arkadaşlar yanlışlıkla oğlumun tırnağını keserken derisini yanlışlıkla yaralıdım ne yapmalıyım ne iyi gelir çok ağlamadı ağladı kucağıma aldı sustu şimdide uyuyor
Kepekekmegi rojdaa12 ben de ilk tırnağını keserken olmuştu hbir şey sürmedim bebeklerin yaraları çok çabuk iyileşiyor 2 güne geçmişti
AlinaEmreHan1 rojdaa12 bunu nerdeyse her anne yaşamıştır korkmayin hiçbir şey olmaz Birkaç güne geçer