Kızlar bebekleriniz hangi kelimeleri söyleyebiliyor? Kaç kelime kullanıyor? Benim kızım tam 18 aylık oldu bugün. Anne,baba,dede,gel, su istediğini bu diye belirtiyor bi de emzik için emme diyor. Onun haricinde çok fazla kelime söylemiyor normal mi kafama çok takılıyor bu durum?