2 yaşında oğluma veriyorum günde iki biberon içiyor zaten ama laktozsuz değil de normal yarım yağlı veya tam yağlı süt mü versem diyorum acaba bu faydalı mı bilmiyorum doktorumuz hiç vermeme taraftarı ama çocuk bi anda bırakamıyor ben de iki biberon zaten diye düşünüp veriyorum yani ama faydası var mı yok mu bilmiyorum laktozsuz sizlerin bir fikri var mı bu konuda yoksa tekrar dokturmuza danışacağım zaten ama burdan bi yazmak istedim 🫶