Hanımlar merhabalar ben evlenirken gelinliğin altına askısız vücuda yapışan iç çamaşırı almıştım ama onun kağıdı vardı kullandıktan sonra geri takmak için ben onu atmışım 4 yıl oldu dolapta duruyor haftaya düğün var elbisemin altına giyicem ama ilk zamanki gibi yapışmıyor ne yapmam lazım bilen biri varmı çözüm olarak fotoğraf koyuyorum alta
