Masalina12 Kızlar en sevdiğiniz paketli yiyeceği hadi herkes fotoğraflı atsın bakalım hangilerimizin aynı😂🤭 benim çikolatalı Burçak aşk yaşıyoruz sksmsmms
Selimikomom Masalina12 piko portakallı çikolata başka hiçbir şekilde aburcubur yemem yiyemiyorum yani midem bulanıyor ama önüme kutuyla piko koysalar hepsini hunharca yiyebilirim🥹🥹
ozlem5494 Masalina12 bu da benim aşkım işte.. brownisiz bir hayat düşünemiyorum emzirme döneminde aşırı sardım buna. Ki normalde asla tatlı sevmeyen bi insandım 😀
Masalina12 alonee evet ya hergun kendime söz veriyorum bugun yemicem sabrım gelmiyor gene almaya gidiyorum 🤦🏻♀️Fazlası da zarar
ozlem5494 Masalina12 evet öyleymiş deneyimlemiş oldum 😀 benim gibi biri bile tatlı yiyorsa herkes yer valla 😊
Elfgrn Masalina12 benim bir aburcuburda bağımlılığım bu hangisi desen bunu alır çıkarım akla ilk bu geliyor artık 🤣