Medine1 ben 5 kilo sütü kaynatiyorm sonra ılıyınca bir kaseye 3.4 kasik Yoğurt koyuyorm içine iliyan sütten koyuyorum karıştırıyorum sütün içine döküyorum karıştırıyorum hangi kaplara koyacaksam paylastiriyorum veya tencere de kalacaksa ağzına kapak örtüp battaniyenin arasına sarıyorum en geç 3 saat sonra bakıyorum eğer tutmuşsa ağzını aciyorum birazda oyle bekliyor sonra buzdolabına koyuyorum