Eymeninannesiiiiiiiiii Merhaba kizlar sıfır lohusa takımları olmuş 1000-1500 ₺ o yüzden bu doğumumda temiz kullanılmış ikinci el birşey almayı düşünüyorum satmayı düşünen var mı
hayalperest__ Eymeninannesiiiiiiiiii ben geçen gün rssmini çektim yoyo muydu neydi Çin mağazasında 500 600 tl ye vardı
Betss07 Eymeninannesiiiiiiiiii merhaba bende var ve hiç giymek nasip olmadı isterseniz resim atabilirim
Eymeninannesiiiiiiiiii QueenAnne ayyy tamda bu tarz sabahlikli birşey düşünüyorum s-m beden aralığında olmalı sizde ki kaç beden
SareLinaM Eymeninannesiiiiiiiiii Bende de beyaz var gecelik pijama sabahlik takim.dusunurseniz atabilirim