Oburiks üstte kalsın
Hepsi 40 beden
Mavi simli olanı sıfır
Lacivert olanı bir defa kınada giydim kolunda minik yildizsacandan olusan delikler oluştu
Terzide düzeltilebilir ama bir daha giymeyecegim için götürmedim maalesef
Diğer mavi olani nisanimda giydim
Kahverengi olan da alındı ama giyilmedi
Renki olan da birkaç defa giyilfi tertemiz