Ceren19mys biz aptamil ar mama kullanıyorduk hatta elimde 3 adet fazladan açılmamış kutu kaldı ancak aptamil ar herkes kullanmıyor sanırım sadece reflü sorunu olanlar kullanıyor sanırım emın degılım bız hep eczaneden aldık stoklu sekılde sürekli aynı yerden alınca hep ındırım yapıyordu