Deletedmom_104 bağımsız olanlar yarı özel yarı devlet oluyor. Yani belli bir aidat ödüyorsun . Bizim burada 2000 bin civarı. Bazısı sadece aylık aidat alıyor 300 tl, bunu çevreye gidip bakarak öğrenirsiniz. İlkokullarla beraber olanlar genelde 4 yaşında itibaren alıyor. Yakınınızda yuvam İstanbul varsa onlarda 2000 bin civarıydı onlarda bakabilirsiniz. Kızım da 3 yaşında geçen ay özel kreşe başladık. Fiyatlar geçen seneye göre çok arttı. Seneye ne olacak bakalım. Ama genelde anaokulları 4 yaştan başlıyor sadece erken kayıt zamanını kaçırmayın. Nisan mayıs gibi açılıp bir haftada bitiyor