Kızım şubatta 2 yaşına girecek. Doğum günü için elbise bakıyorum. Ama sade mi olsun yoksa şatafatlı pullu birşeyler mi karar veremiyorum. Aralıkta doğum yapacağım küçük kızımda 2 aylık olacak. Sizce nasıl bir şey almalıyım. Evde olacak bu arada ama hazırlık yapıp birilerini çağırabilir miyim küçük bebekle bilmiyorum. Ama kızımın da en güzel yaşlarını kutlamak istiyorum. Elinde elbise olanlar da resim atabilir satmak için önerilere açığım