benaslindayohum_ Kızlar oğlum 4.5 aylık yarın sünnet olacak aşı olunca bile 2 gün çığlık çığlığa ağlıyor 😅 neler önerirsiniz bana 🫶
Sinemkaan25102022 benaslindayohum_ ilk gün ağrısı olur sonra geçiyor Doktor antibiyotik ve ağrı kesici krem verir Sakın kantron yağı sürmeyin bazı bebeklerde alerji oluyor
Ddmdd Bizde 4′5 ayligiz sünnet için randevu alıp gittiginizde dr.nasıl muayene yapıyor testislere bakıyor mu bizim inmemis testis var gibi :(