Merhaba akşam saat 23ten sonra Bi uyanıyor sabaha kadar kucakta koridorda gezecek diğer türlü hiç Bi şekilde durmuyor bazen öyle de durmuyor sürekli ağlıyor gaz problemi yok diye düşünüyorum çünkü gazını çıkartıyor daha 2 aylık gece gündüz kavramı yok diyorlar nasıl alıştırmalıyım gündüz yüzünü yıkıyorum uyansın diye kucaklıyorum evimin dibinde inşaat var o kadar seste uyuyor ki anlatam ne yapmam lazım