Gunesinannesi15 Merhaba doktor herhangi bir takviye vermedi ve bizde kullanmadık ama B12 si 1250 çıktı. Normali 1000 olmalıymış. Bilgisi olan,bu durumu yaşayan var mı acaba
Hapyygokyy Gunesinannesi15 merhaba benım kızımda 2 bucuk yasında sütü çom fazla içiyordu 1 yasında iken onıdna aşırı yüksekti doktor bişey olmayacagını ama sütü azatlmam gerektıgını soyledı kanını da dusurıyormus cunku fazlakıgın ıdarar ile atar dedı ve suan normale dondu şükür sütü bıraktıktan sonra
tultanhanim Bizde 8 aylıkken düşüklüğü vardı doktor her gün kırmızı et yumurta haftada 2 gün balık vs yedirmemi söylemişti ve o şekilde de 1 yaş kontrolünde yükselmişti normal seviyedeydi bu gibi şeyleri çok tüketiyor musunuz belki ondandır
Gunesinannesi15 tultanhanim Peynir,yoğurt sık tükettiği şeyler. Bunlarda yükseltiyor sanırım süt ürünleri olduğu için
tultanhanim Gunesinannesi15 evet onları unutmuşum o yüzden olabilir ama doktorunuz daha iyi yönlendirir
PelinByrktr Gunesinannesi15 merhaba b12 değeri düştü mü oğlunuzun bizim de 970 çıktı doktor tehlikeli bir durum olmadığını beslenmesini biraz düzenlemem gerektiğini takviyeleri kesmemi söyledi. Sizin durumunuz nedir acaba
Nur1212 PelinByrktr merhaba bizdede uzun zamandır yüksek 1300 lerde falandı şimdi 1100 falan doktor takip edilmesi gerektiğini çocuk hemotoloji ve onkoloji bölümüne gitmemiz gerektiğini söyledi siz herhangi başka bir doktora gittiniz mi
PelinByrktr Nur1212 bize doktor 1300-1400 seviyelerine gelmediği sürece sorun olmadığını söyledi. B12 takviyesini kestik eti azalttık ama bize 1300leri görürsek önce böbreklere bakarız b12 böbrekten süzülüyor önce orada bir sorun olduğunu düşünürüz demişti.
Nur1212 PelinByrktr bebeğim hiç bir takviye almıyor 1 senedir falan 1000 üstü çıkıyor ağustosta 1384 dünde 1130 çıktı
Dezemet Nur1212 merhaba b12 seviyesi yüksek olması ile ilgili bir sorun yaşadınız mı? Bizim de yüksek çıkıyor, takviye kullanmiyoruz. Endişe etmeli miyiz acaba
Nur1212 Dezemet görünen bir sıkıntı yok şuan doktor takip edelim dedi sadece kontrole götürmedm ama uzun zamandır