Kizlar 45 gunluk bebegim var anne sutu cok almiyor hatta tamamen birakti ve hip kullaniyorum dogdugundan beri kilo alimi guzel fakat gaz cok yapiyor gunduz birsey yok sanki geceleri ozellikle sabah 5 de uyuyoruz mamayi degissemmi diye dusunuyorum sizin fikirlerinizide cok onemsiyorum kullanip memnun kaldinizi yada ne gibi sikayetiniz oldu cevaplariniI bekliyorum