Kızım normalde kendi kendine yatırıp poposuna doğru pış pışlayınca uyuyordu.
Son 1 aydır kucakta pış pışlanıp uyumaya alıştı buraya kadar sorun yok sorun buradan sonrası.
Uyuyor tam yatağına veya koltuğa koyuyorum sanki saatlerdir uyumuş gibi gözlerini açıyor kalkıyor, kaldırınca 2 dk sonra ağlamaya başlıyor uykusu olduğu için tekrar kucakta uyuyor kucağımdan 2 saat bırakmasam 2 saat kesintisiz uyur.
Kucakta uyudugu icin beni tamamen kilitliyor.
Uyku arkadaşı aldık e bebekten civciv korktu dokunmuyor bile emzirme yastığına sarılıyor uyurken.
Bir tavsiyeniz var mı bu kucakta daldıktan sonra uyanmaması için bir yöntem falan?