zehraaslan pamukçuk göğüs temizliğini yapamazsan, göğüsünü nemli bırakırsan göğüsteki mantarlardan dolayı oluşur. Ya da senin vücut mantarın, bebeğin yeterli beslenmiyorsa bağışıklılık sistemi düşük olduğu için bebeği etkiler.
Çayları, yemekleri sıcak içer yerim. Hala buz gibi soğuk su içerim hatta buz yediğim bile oldu 😂 oğlumda pamukçuk yok 😂
Göğüsünde süt olmadığı kanısına nasıl vardınız? 2.saat Sağıpta baktınız mı ? Eğer baktınız yeterli gelmediyse tek göğüsünüz, iki göğsüsünüzü de emzirin. Süt emzirdikçe artar. 2 saatte 3 saatte dolar diye bir şey yok. Tamamen psikolojik bu durum. Siz öyle dedikçe öyle olur 🤷🤷 1 buçuk aylıkta artık 2buçuk 3saat olabilir canım ☺️ama bebeğin durumuna göre ilerlemen daha iyi olur tabi.