Ben 3 aylık olduğundan beri yüzüstü durmaya alışsın diye 1 dakika gibi bir süre tutmaya başlamıştım. 4 aylık olunca biraz uzun dursun en azından alışsın diyordum önüne oyuncak koymama rağmen gitmeye çalışmıyor sadece sinirlenip ağlıyor. Ama arkadaşımın 3 gün büyük bebeği emekliyor mesela. Her bebeğin gelişimi farklı, aylık kontrollerinde doktorların dikkat ettiği hususlar tabiki var ama bunlarla ilgili bırakalımda doktor bilgilendirsin. Sizde kendinize kuruntu yapmayın lütfen yürür, konuşur, koşar bebeğiniz sağlıkla büyüsün