Kizlar dogumdan sonra bana asiri bir terleme geldi.lohusalik doneminde olurmuş hormonlardan kaynakli. Dogum yapili 6 ay oldu hala cok terliyorum ozellikle yuz boyun ve kafam .normal mi baska biseyin mi habercisi mi bilemedim. Var mi dogumdan sonra terleme sorunu yasayan