Merhaba. Oğlum 1 yaşında bir kaç haftadır geçmeyen öksürük ve burun akıntısı var. Şuan emzirirken burnundan kötü kokular geldiğini farkettim burun aspiratöru ile çektim birsey çıkmadı görünürde de birsey yok ama daha derinde olabilir mi başına gelen var mı acile gitsem bilebilirler mi ne yapmam lazım acil yardim