Bizde de kalça gelişim geriliği var 3 aylık kuzum şuan bandaj verdiler sürekli onu takmaya başladık doktor 1 ay sonra tekrar gelin ultrason çekip bakalım dedi inşalalh düzelir ya kzuum çok rahatsız oluyor içinde bandajın çünkü bacaklarını falan hava da tutuyor bu bandaj 🤕 onu öyle görürken içim gidiyor üzülüyorum haliyle anne olarak🥹