babysln
Bebeğim alışsın diye 1 ay birlikte kaldık biz. 1 ay sonra işe başladım. Alıştı çok seviyor.
Gün içinde onlar aktivite yapıyorlar, bahçeye çıkıyorlar, oyun oynuyor, dans ediyorlar. Ekran yok tabi ki. Dolayısıyla çok sevdi bakıcıyı. Haftasonu bile soruyor teyze? diye :) korkmayın. Eğer bakıcı profesyonel çocuk gelişimi konusunda kendini geliştirmiş, sevgi dolu, çocukları seven biriyse çok alışır hemen. Sadece işe bence 2 günde dönmeyin, en azından 2 hafta durun.