Semasaf Hanımlar merhaba bebeğim 6ay 20 günlük heyecanlanınca yada sevinince mesela sevdiği oyuncağı aldığı zaman babasını gördüğü zaman yada oyun oynarken böyle heyecanlanıyor ve ellerini titretiyor ama her heyecanlandiginda oluyor sevindiği için mi yapıyor sizce kayinpederjm doktoruna sorun falan dedi benimde içime şüphe düştü anlam veremedim böyle titreme dediğim heyecanlaniyor mesela ellerini ve bedenini sıkıyor ama hemen gülmeye başlayınca serbest bırakıyor bana göre normal geliyor ama doktora sorun falan deyince içimde şüphe oluştu böyle olan bebekler var mı
laviniia Semasaf benim bebeğimde öyle yapıyor bu çok normal, titrer tabi daha nasıl sevineceğini bile bilmiyorlar :)
OzlemAsrin Semasaf vücudunu bile tirretiyordu bizim ki. Doktora da götürdüm çocuk nöroloji gördü. Bir şey yok dedi tabi ki 😊 içinizi ferah tutun.
Semasaf laviniia başkası böyle birsey söyleyince istemsizce içime şüphe düşüyor. İlk bebeğim ve çok bilgiye sahip değilim insan sormak. Araştırmak istiyor
laviniia Semasaf evet tabi ben sizi anlıyorum ilk çocuk tecrübesizlikten kaynaklı endişeye sebebiyet verebiliyor. Ama çok normal bi durum bu. Kendini sıkması, heyecanlanması, titremesi ( ki kendini daha tam tutamadığından da olabilir bu)
Agaclargibi Bizde de vardı hatta nörolojiye götürdüm eeg istediler neredeyse epilepsi nöbetini andırır dereceydi eegye giremedi uyutamadık 18 ayına kadar takip et dedi doktor genelde o zamana kadar bulgular kaybolurmus suan 15 aylık Yaklasik iki aydır hiç yapmadı üzmeyin kendinizi bende çok takıyordum