Mrvll inanın anlamıyorum kaç kg alınmalı falan diye. Bugün aşısı vardı 3 aşı birden oldu. Çok ağladı ve ben odaklanamadım,soramadım bebekle ilgilenmekten. Kusura bakmayın abartmış olabilir kalbiniz kötü derken ama çok kırıcı bir yorum benim için. Burayada bilgi almak için sordum zaten. Arkadaşıma da yazdım hatta. Bilgim olsa neden tekrar sorma gereğinde bulunayım