Kızlar 2 ay 14 günlük bebeğim var.doğuştan beri Boğaz’ında hırıltı var burnu tıkanıyor.bunun için 3 farklı doktora götürdüm emin olmak için.hepsi normal olur diyor ciğerler temiz diyor,Hırıltı ciğerde değil bogazdaymış. yani ilaç vs hiç bir tedavi önermiyorlar.zamanla geçer diyorlar..sadece tüm doktorların önerdiği tek birşey serum fizyolojik damlat burnuna diyorlar.cocuk sürekli hır hır yani DOĞAL BİR YOLU OLMALI🙏🏻.sizce nasıl geçirebilirim