Esmaoren61 özellikle doktoruma sormadım ama sadece anne sütü oldugu için 6. Ayımızı tam doldurma kararı verdım kendımce biz cok heveslenıyoruz neye nasıl tepkıler verecek ne kadar sevecek diye ama ben bebeklerımızın buna erkenden ihtiyacı oldugunu düşünmüyorum en önemli besin bizden gelendir son bir haftamız kaldı günü gününe baslayacagım suan arastırma öğrenme aşamasındayım