Bebeğim 1 aylık ve birkaç günden beri sürekli ağlıyor. Altı temiz karnı tok sebepsiz yere ağlıyor.Kucağa alıyoruz beşiğinde sallıyoruz ama biraz susuyor tekrar şiddetli bir şekilde ağlamaya başlıyor. Ne yaparsak fayda etmedi. Acaba bir yeri mi ağrıyor anlayamıyoruz da. Böyle bir durum yaşayan varmı neler yapmak gerek