Gakkoyenge Sabahları çok uyuyor geceleri uyumuyor gözleri açık tavanı izliyoruz 🥲 nasıl bunu tam tersine çevirebilirim çünkü baya yoruldum 12 günlüğüz bu arada 🫶🏻
ftmadkmt Daha çok erken canım o zamanla düzelir şuan yenidoğan bebekler gece gündüz ayırt edemediği için öyle oluyor 1 ayligix benim kızım hâlâ ayni gece hiç uyumuyor gündüz de aksine çoğunlukla gözünü acamiyor
Gakkoyenge ftmadkmt aynısı gündüz nasıl uyuyor geceleri tavanı izlemece allahtan ağlamıyor öyle sadece geceleri ıkınır gibi ses çıkartıyor o kadar çok huysuz değil ama yorucu
EypMom Ben uyumadığında gaz çıkarır pozisyonda yatırıyorum uyuyor ama yarım saat 45 dk sürüyor 😅😅😀 tavan izleme bizde de var bende uyku akıyor oğlumda yok 🤦🏻♀️
ftmadkmt Gakkoyenge evet canım benim bebeğim de ayni aglamiyor ama geceleri ikiniyor uyumuyor bir günü bir gününü tütmüyor ki canım mesela iki gündür gündüz de uyumuyor hava iyi olduğunda bebek arabası ile dışarı çıkarıyorum o zaman uyuyor