Merhaba anneler. 14 aylık bebeğim 3 gün önce bi anda ateşlendi. Ben grip olduğum için benden hastalık bulaştı sandım hastaneye götürdük tabi hemen. Ateşi 39 u geçmişti. Müdahale edildi ilaç vs yazıldı eve geldik. Ateşi yükselip iniyordu ara ara. İlk ateşlendiği gün yüzünde küçücük kırmızı noktalar fark ettim. Çok ateşi çıktığı için oldu sandım ama daha sonra vücudunda da kırmızlıklar olmaya başladı. Şuan ayak bacak kalça kasık kollar ve parmaklarda su toplamış şekilde kabarcıklar var. Hastaneye götürdüm doktor el ağız ayak hastalığı dedi. Gün geçtikçe bu yaralar sulanıyor ve kabuklanıyor. Bu hastalığı geçiren var mıdır. Tekrar hastaneye gitmeli miyim veya yaralar nasıl geçer? Bilenler yazarsa çok sevinirim şimdiden teşekkürler ❤️