Merhaba arkadaşlar bebeğimize telefon veya tabletten araba sesi açıyoruz uyurken yoksa uyanıyor kısa sürede. Uçak moduna alıp yanına koyuyoruz. Ama içim yine de rahat etmiyor üstelik sürekli şarjı bitiyor telefonu kullanamama vs cabası. Oyuncakların sesini sevmedi , sesi alçak vs yorumları duyduğum için almamıştım araştıracak vaktim de olmadı yardımcı olur musunuz ?