Bebekcik1-2-3 evet zararlı ama bende kullanıyorum çünkü oğlum 11,5 kilo belki 12 olmuştur ve bütn gün kucakta taşımam imkansız. Doktorumuz bile önermiyorum normalde ama taşıyamazsın gözünü ayırma üstünden sen işini yaparken kullan dedi. Ama bizim ki fellik fellik geziyor evde. Hep yanındayım izliyorum. Zararı yürümeyi geciktirmesi parmak ucu yürüme falan ama etrafımda kim yürüteç kullandıysa hepsi erken yürüdü. Mesela benim oğlum 7,5 aylık tam basmıyor ayağını ama ben yürütece bağlamıyorum çünkü bu aylarsa zaten tam basması beklenmiyor. Olası zararları göze alarak kullanabilirsinix ancak ben öyle yaptım.