Deletedmom110 İkinci diş geliyor muhtemelen o sebeple aşırı huysuz bugün. Hep ağlıyor. İlk dişi 13 gün önce çıkmıştı. Doktorumuz çok huzursuz olduğunda fitil verebilirsin yarım demişti ama ateşi yok ne yapsam bilemedim.
Deletedmom110 Merveyavuzktm durduk yere değil aşırı huzursuz. Belki bir ağrısı var. Dili olmadığından bilemiyoruz haliyle.
Merveyavuzktm Deletedmom110 ateşi olmadan vermek durduk yere vermek aynı anlamda kullanmak istemiştim :)
Cihan Deletedmom110 ben yurtdışındayım burda doktora kalsa 40 derece olmadan verme diyor da ben 38.5 olduğunu gördüğümde veriyorum valla
Jeologanne Ben de veriyorum ağrı kesici etkisi de var fitil in çok ağlıyor 4 ay 25 günlük 4 aylık olduğu gün iki alt dişi patladı üst dişler de geliyo sanırım aşırı derecede huysuz
Hohomoromu Deletedmom110 fitil değilde çay kaşıgı calpol vermenşz daha mantıklı hem sakinlestrr hem agrısını alır
Arslanfamly47 Deletedmom110 benim oğlum da diş çıkarıyor 38 derece ateşi var ve çok huysuz ilaç verdım ağrı kesici 😞😞bu dönemi çabuk atlatırız inşallah
ozdenarda Deletedmom110 bence böyle birşey için kullanmayın kesinlikle fitil surup kadar basir bir yöntem değildir maksimum 12 saat olmadan tekrar veremezsiniz fitili ateşli olduğu dönemde bile aktif ateş sonrası şuruplar da etki etmeyince 12 saatte bir vermek doğru olan
metay5 Deletedmom110 canım ateş olmazsa verme bence benim bebeğimde ard arda çıkardı 4 diş 7 aylık sadece çok huysuz olursa rahat uyusun diye yarım calpol veriyodum o kadar oda çok huzursuzsa biraz zor dönem ama geçer inşAllah