Selam kızlar iki buçuk ay önce normal doğum yaptım hem emziriyorum hem mama veriyorum sütüm yetmiyor sorum şu kızlar bilginiz vardır belki kırkım çıktı benim 1 hafta sonra falan kanamam oldu büyük ihtimal ile regl oldum 1 hafta sürdü ama normalde 4 gün regl olurdum 1 hafta sürdü sonra bitti 10 gün sonra bidaha regl oldum ama suan olmadım bidaha normal zamanda da zaten adet düzensizliği vardır bende normal mi oldum bidaha regl falan olmadım ya aklıma takıldı