Babyface6678 hiç bir zaman yavaşlamadı aksine hatta öndeydi gelişimi boy ve kilo olarak. Emiyor mu mama mı kullanıyorsunuz? benim bebeğim ememedi sütüm yoktu hiç biz hep mama ile büyüdük bu yüzden ek gıda tadımlarına doktor kontrolünde erken 5.ayda başlamıştık.