Merhaba kizlar.Kizim 1 hafta sonra 5 aylik olucak.Herkes 4 ay atağı felan uykusuzluk dedi ama benim kizim 4 ay bitdiginden beri geceleri 11-12 gibi uyur mamasini yiyip sabah 9-10 bizlede kalkar.Bu normalmi?Acıkınca kendi kalkiyor bazen ama boyle uyuyorda yani.
Bebeğimi doğdugu gunden beri uyku duzenine alistirdim.Zaten bu zamana kadarda geceler 2-3 kez anca kalkardi.Beslenip uyurdu.Ama simdi sadece uyuma saatini biraz geciktirdik ama geveleri guzel uyuyor.Gunduzleride mesela aksam ustu 6dan sonra uyumaz.O zamana kadarda 1-2 saat uyur 1 saat oynar.Bu sekilde ilerliyoruz.