Benimde çok döküldü önlerde kelleşme bile başlamıştı dp tuzsuz şampuan kullandım ve Dr Tayyar öz ün keratin sütünu kullandım önce dokulmem durdu daha sonra kelleşen yerlerden saçlar tekrar çıktı şimdi de baya uzadilar keratin sütünu kesin tavsiye ederim 🥰🥰